فضائی نو

دوره جدید فعالیت وبلاگمون رو با استخدام چند نفر همکار شروع کردیم (پول نمیدیم فقط افتخار این دوستان هستش که با بنده همکارند ) . این تصمیم به این دلیل بود که تنهایی نمیتونستم اینکار رو ادامه بدهم و راستش کم آورده بودم ولی انشاالله از این به بعد روند کار خودمان را بصورت دائم ادامه میدهیم .

نکته دیگر اینکه چون اسم وبلاگ مشابه اسم این حقیر بود به پیشنهاد دوستان اندکی تغییر کرد ( البته همش اصرار این ننه جان بود که خیلی خودش رو مدعی میدونه ) و از این به بعد ما با عنوان کمی مدعی ادامه فعالیت میدهیم .

نکته پایانی اینکه چون جمع کردن همه این دوستان در کنار هم کاری است بس مشکل و توانفرسا بنابر این معمولا مطالب ما منحصر میشه به روزهای شنبه هر هفته (حالا دیگه نهایتا یکشنبه ) و مابقی روزهای هفته وظیفه این همکاران جمع کردن اطلاعات و اخبار مربوط به تخصصهای (فوق تخصص ) خودشان میباشد .

 

خوب حالا شخصیت های جدید وبلاگ را به شما معرفی میکنم چونکه از این به بعد اسمشان را زیاد خواهید شنید :

 

کامبیز (همان کامی خودمان ) : اینترنت گرد  ما هستند و از بعضی اخبار و اطلاعات اینترنتی که خوششان بیاید با ذکر ماخذ برایتان ارایه میدهند .

ننه جان : منتقد و یک پای ثابت بحثهای سیاسی . البته با یک تفاوت که ایشان از دیدگاه خود (درست یا غلط ) به مسائل نگاه میکنند .

بچه محل : خبرنگار اجتماعی نویس وبلاگ ما هستند (از علافی سر کوچه براش بهتره ).

فردین : این همکار ما عشق فردینی هست (کاریش هم نمیشه کرد ) و در دوره جدید کاری ما مطالب سینمایی را از زبان ایشان ارائه خواهیم کرد .

عاشق سن (با لهجه ترکی بخوانید ) : هر چی شعر و امثالهم هستش از لسان این خواهر گرامی برایتان نقل میکنیم (فقط خواهش داریم انتقاد نکنید که ایشان روحیه ای بسیار حساس دارند ) .

سر طلائی : یه عمر عاشق فوتبالیست شدن بوده ولی نه وزنش اجازه میداده و نه قدش . بهمین دلیل تصمیم گرفتیم در بحثهای ورزشی (بالاخص فوتبالی ) از وجودشان استفاده کنیم (نکته مهم : ایشان کمی گرایشات قرمزگونه دارند) .

بی ادعا : خودم هم که تابلو هستم و همه منو میشناسن .

 

فقط یک خواهش کوچک :

عرض کنم هدف گروه ما اینه که هر وقت شما سری به این وبلاگ زدید با رضایت از این وقت خود یاد کنید و بنده هم بعنوان رئیس (نظر به اعتراض ننه جان هماهنگ کننده ) دوست دارم که از هرکدام از همکاران ما خوشتان آمد بفرمایید تا محکمتر برایش دست بزنیم و از هر که بدتان آمد بفرمایید وحشتناکتر برایش اخم کنیم .

 

تابعد

نظرات 4 + ارسال نظر
صدر چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 11:21 http://khodkar.blogsky.com

سلام !
خاطر خواه کردن که اینقدر ناز نمیخواد!
ما در ره عشق نقض پیمان نکنیم !
چه برسه به اینکه جزو اموات قرار بدیم !
کمی مدعی همیشه یه جا تو وب من خواهد داشت !
موفق باشی
صدر

ستاره مشرقی چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 16:24 http://eaststar.persianblog.com

امیدوارم این دفعه هم مثل دفعه های قبل موفق و سر بلند بشی!! ممنون که با اومدنت چراغ کلبم رو روشن کردی. یا حق ...!!

پرهون پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 09:11 http://parhoon.blogsky.com

سلام..........
امیدوارم با این مشارکتها بلاگت پر بار تر بشه و مثل همیشه موفق باشی..........

بهزاد پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 13:04

سلام بی ادعا جون سابق . با این تشکیلاتی که شما داری راه میندازی بایدم کم کم ادعات بشه . فقط توی این اکیپ جای مسئول تدارکات خالیه . آینده خوبی رو برات پیش بینی میکنم

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد