حرف عشق

قسم به خدای محمد ٬عیسی ٬ موسی٬ ابراهیم ٬ نوح ٬ زرتشت و ... خدای من که همین نزدیکی هاست .

دوستان عزیز سلام

امروز تصمیم گرفتم فارغ از تمامی مسائلی که خواسته و ناخواسته فکر و ذهنم را درگیر خود کرده کمی به دوستان جدیدم بیندیشم و اینبار قلم ذهنم را بخاطر آنها قسم دهم . شماهایی که دریچه های جدیدی را روبروی من گشودید . شماهایی که نمی شناختمتان و نمی دیدمتان ولی چقدر بمن نزدیک هستید . این سخنان تملق نیست  من آنرا با قسم به هرچه خوبی است منزه کردم . این سخنان قدردانی از شماست .

خواستم این حرفها را در نهان برایتان بنویسم اما بگذار خوبی و خوب بودن فریاد زده شود تا بدانیم در این دنیای وانفسا هنوز انسان بودن معنی دارد .

آری با شما هستم .

صدر عزیز ٬ میخواهم از تو شروع کنم . معرفتت شگفت زده ام کرد . روح بزرگی داری و قلبی وسیع . شیفته اخلاقت شدم امیدوارم همیشه موفق باشی.

پرهون عزیز ٬ فکر میکنم انسانهایی که اینقدر زیبا و عاشقانه با معبود سخن میگویند زمینی نیستند و در این حصار به دام افتاده اند . همانطور که قبلا هم گفتم من را در این تنهایی زیبای خود شریک بدان .

آیدای عزیز ٬ وسعت روحت بتو این اجازه را میدهد که همیشه (آنطور که در نوشته هایت هم مشهود است ) بجز خود ٬ دیگران را ببینی . این صفت کیمیایی است که در این دوران یافت نمیشود . قدر خود را بدان .

یلدای عزیز ٬ در نوشته هایت فکر خودم را میبینم و در دغدغه هایت دلتنگی هایم را . این قلم حیف است فقط به نظر دادن بسنده کند .

 

دوستار شما حامد

نظرات 8 + ارسال نظر
صدر دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:58 http://khodkar.blogsky.com

سلام !
و باری دیگر !
با زبانی مهربان تر !
و دلی آرام تر !
میگویم !
سلام ای دوست .روز خوبی داشته باشی
از ابراز لطفت سپاسگذارم .من خودم رو لایق اینهمه لطف نمی دونم .اما از ابراز لطف بی کرانت سپاسگذارم.
موفق باشی
صدر

گمنام ترین ساکن دهکده دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 13:18 http://gomnaam.blogsky.com

سلام . خوشحالم از آشنایی با وبلاگتون اساسی !!

صدر دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 15:33 http://khodkar.blogsky.com

سلام !
حامد جان نظر لطفته !
در مورد دیر بالا آمدن هم سعی میکنم هر چه سریعتر برطرفش کنم.
از توجهت بسیار متشکرم.
موفق باشی
صدر

یلدا دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 15:53

حامد عزیز سلام
از لطفت خیلی ممنونم .همه تلاشم را به کار میگیرم که لایق دوستیت باشم .
به خاطر نگه دارم که بی دوست زندگی هیچ نخواهد بود و سپاس آن بدارم که با ایشان همه چیز تواند شد .
آرزومند آرزوهایت
امروز و هر روز

آیدا دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 18:25 http://bahoone.blogsky.com/

سلام
من شرمنده ام که اینقدر دیر برای عرض سلام آمدم .از اینهمه لطف ممنونم امیدوارم لیاقتش را داشته باشم. ما هم همین احساس را داریم. باز هم مرسی

پرهون دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 19:23 http://parhoon.blogsky.com

سلام
در ماورای افق هایت ...... ای لایتناهی....... هر روز چشم تر می کنم از محبت تو...... محبت تو در دل هر کس رسوخ می کند......
حامد جان زبان قاصر و کلام کوتاه از این همه اظهار لطف تو
چطور جبران می توان کرد این همه محبت را... خدایا تو راهی بنما که این حقیر شرمنده تر نشود....... یا علی

صدر سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 07:47 http://khodkar.blogsky.com

سلام !
حامد جان !
مقام امن و می بی غش و صبح دلنشین
گرت مدام میسر شود زهی توفیق
و سلامی دیگر .امیدوارم روز خوبی داشته باشی.
موفق باشی
صدر

پرهون سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 08:46

سلام صبح بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد